SN Liner Sealer w akcji ;)

13:30 Posted by Insane

Zainspirowana ostatnią rozmową z miłą Wizażanką - postanowiłam wcielić w życie pomysł użycia cienia Tide is High jako linera, przy okazji testując nadal Liner Sealer z Silk Naturals.

Efekty - poniżej ;)



Twarz:
podkład - Lucy Minerals - Pale Olive

Oczy:
SN - Liner Sealer + EDM Tide is High
EDM - All Spice


i... to wszystko. Ponieważ tak właśnie jadę na rowerze do pracy, a i tak właśnie będę wracać ;) nie zamierzam robić 30km na rowerze razem z korektorem, różem i pudrem na twarzy - jakoś się boję :D
Do tego jeszcze cały dzień pracy i w sumie nie chciałabym wyglądać jak klaun po powrocie do domu.

A Lucy mam już przetestowane. Kochana, trzyma się na mnie w stanie bardzo dobrym nawet po 30km na rowerze i 15 godzinach w pracy. Cytując Cathy - I love Lucy!

2 komentarze:

Isilindil pisze...

Świetnie Ci w luśce :)
Zamówiłaś już biga?:D

Jestem ciekawa czy też będziesz zachwycona efektem tego cuda z SN po paru godzinach:) U mnie wyglądało świetnie :D

Pozdrawiam z pochmurnego Wrocławia, z tiramisu w ręce! :D :)

Insane pisze...

Dzięki, Gosiu :)
Jeszcze nie mam biga, zamówiłam dla pewności jeszcze 3-4 woreczki samplowe Pale Olive, będę dalej testować :D
(a jeszcze tego jednego mojego nie zużyłam....)

Tym bardziej, że po przerwie planuję znowu do kwasów wrócić, więc nie wiem, czy znowu koloru nie zmienię :P ale jeśli nie - to big do mnie trafi na pewno :)

A no i efektem cudeńka do linerów jestem dalej zachwycona - wytrzymał całą drogę do pracy (i łzawiące oczy na wietrze) i cały dzień w pracy i drogę powrotną, a w dodatku się ciężko zmywał :D

Pozdrawiam z zalanego Krakowa... I zazdraszczam tiramisu!
Ja się jeszcze dłuugo będę mogła jedynie ślinić... Jak dieta, to dieta :P

Prześlij komentarz